خودکفایی ۶۴ کارآفرین با بهرمندی از خدمات کمیته امداد در سوادکوه شمالی  
کد خبر: 4147256
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱

خودکفایی ۶۴ کارآفرین با بهرمندی از خدمات کمیته امداد در سوادکوه شمالی  

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سوادکوه شمالی گفت: ۶۴ کارآفرین با بهرمندی از خدمات در اردیبهشت به خودکفایی رسیدند.

محمد حسن مرادی  

 به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، محمدحسن مرادی، رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی، با اشاره به اینکه ۲۱۹۸ نفر تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: ۶۴ کارآفرین با بهره‌مندی از خدمات کمیته امداد شهرستان سوادکوه شمالی در اردیبهشت ماه  ۱۴۰۲ به خودکفایی رسیدند.

وی افزود: با توجه به این که مهمترین رسالت کمیته امداد، توانمندسازی جامعه هدف این نهاد است، افزود: در سال گذشته ۲۱۰ فرصت شغلی با اعتباری به مبلغ ۱۸ میلیارد و پانصد میلیون تومان ایجاد شد، که کمیته امداد شهرستان سوادکوه شمالی از نظر ایجاد شغل، دستگاه برتر شهرستان شده است.

مرادی تصریح کرد: از اعتبار یاد شده معرفی شدگان در زمینه  پرورش و نگهداری گاو شیری، گوسفند، زنبورداری، پرورش قارچ و انواع کسب و کار خدماتی، صنایع گردشگری، خانه مسافر و رشته‌های صنفی وابسته به خودرو از جمله مکانیکی، تعویض روغن، صافکاری، کارواش خودرو بهره مند شدند.

رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که امروز کشور ما تشنه فعالیت اقتصادی سالم و ایجاد اشتغال برای جوانان و سرمایه‌گذاری مطمئن است، خاطرنشان کرد: با توجه به خودکفا شدن ۶۴ نفر از کارآفرینان این نهاد انقلابی، هم‌اکنون تمرکز ما در سال جاری علاوه بر ایجاد شغل، حفظ و پایداری شغل‌های ایجاد شده است.

انتهای پیام
captcha